Just the way you are.. <3

Haalloj!

Har varit i stallet hela dagen idag :D
Ridit Losette och Lisa red Guli, vi red i skogen, och hade full fart i hästarna! :D
Härligt :D
Sen kom efterlängtade Elin Löfgren, min egna lilla minigris till stallet med :D:D:D:D

Imorgon blir det hjälpa till på tävlingar i stallet och sen rida både SysterYster och Losette :D <3

lisa: Jag känner mig som en indian :p
jag: haha..

några minuter senare..
jag: HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, sa du indian?! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
lisa: jaa xD HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAH

Vi är bäst Lisa! :D <3

Kommentarer
Postat av: April och marsbarnet

Jag hittade din modell på goSupermodel.com och vill att du ska logga in :)<3 Snälla :) // April och marsbarnet på gSm :) MileyMontana kom igen <3

2011-02-27 @ 19:42:08
URL: http://www.Pim.p.com
Postat av: Agnes

Hej!

Hittade din blogg och såg att du hyrde Lussan (Losette) från AW sporthorses förra året. Jag hyr Lussan det här året så det skulle vara jätte roligt om du skulle skriva lite om din tid med henne. Verkar som om du inte är inne på bloggen längre men du kanske ser det här ändå? :)

Världens bästa ponny, håller du med mig? haha ;)

2011-11-05 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0