Jagälskardig<3

Jaha ja..

Då var det längesen jag bloggade.. =(

Men.....

Förra veckan var jag på prao i Hässleholm, IT media på John Bauer som jag skrev i förra inlägget (:
Och denna veckan är det prao på förskola :D

Har redan gått 2 dagar på förskolan och det känns toppen!
Jätte kul att få hjälpa barnen och leka med dom! Idag hade vi spöööööök fest :D
Jag var utklädd till en häxa (: På torsdag är det simhall med förskolan.
Nu sitter jag här.. på datorn och redigerar bilder, hade tänkt att jag skulle göra lite läxa med.. haha, men det får bli efter detta blogginlägget.
Här kommer en bild på min sköthäst som jag ska ha i 10 veckor framåt!


Är hon inte söt? (':

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0