He had the most amazing... SMILE!

Heeej Bloggen!

Skolan idag var rätt okej (Y)
Det bästa med dagen var att jag har fixat färdigt prao!

V.42- Då blir det John Bauer skolan i hässleholm, IT MEDIA :D
V.43- Blir det dagis här i Osby :))

Och sen V.44 är det höst looooov! Gött (Y)



Efter skolan va jag med Ebba :D Gjorde lite läxa -.-
Men jag har faktiskt kommit fram till att läxa är faktiskt kul att göra.. och jag tror jag är den enda som tycker det, eller?..

IDOL på Tv:n, tänkte gå ner och sätta mig i soffan med en mysig filt och en god smootie och IDOL på tv :D Även fast jag missat typ halva avsnittet!

Ha det gott!

Jag bjuder på en knasig bild på mig :P



Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0